WITAJ, ZNAJDUJESZ SIĘ NA KATALOGU OPOWIADAŃ O AUSTRALIJSKIM ZESPOLE 5 SECONDS OF SUMMER.
MOŻESZ TUTAJ ZGŁOSIĆ SWOJE OPOWIADANIE, ALE TEŻ ZNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION DO CZYTANIA. ZACHĘCAMY RÓWNIEŻ DO INFORMOWANIA O NOWYCH ROZDZIAŁACH I ZAPOZNANIA SIĘ Z PORADNIKIEM PISARSKIM.
MAMY NADZIEJĘ, ŻE MIŁO SPĘDZISZ TUTAJ CZAS.
ADMINISTRACJA

Najbliższa aktualizacja: marzec
Najbliższe nowe rozdziały: 28 luty

Nowe rozdziały [25.10 - 01.11]

Gdy weszłam w zakładkę z nowymi rozdziałami aż się uśmiechnęłam – w końcu jest ich sporo! :3 Więc w imieniu autorów serdecznie zapraszam na: 


Rozdział 2
drummersff.blogspot.com
"- Ta super. Lepiej czułam się nie znając waszych imion.
- Daj mi dokończyć - dotknął lekko mojego ramienia. - Jesteśmy 5 Seconds of Summer i zamierzamy wygrać ten przegląd".

Rozdział 12
tyh-fanfiction.blogspot.com
"Zaczęłam się krztusić, nie mogąc opanować swojego oddechu. Próbowałam zaczerpnąć powietrza, ale przychodziło mi to z niewyobrażalnym trudem. Chciałam krzyknąć i nie mogłam. Walcząc o własny oddech, znalazłam przy łóżku telefon.
Odebrał po trzecim sygnale.
- Tak? - usłyszałam jego zaspany, lekko ochrypły głos.
- Po-móż. - prawie pisnęłam, nie mogąc wydusić z siebie więcej.
- Crystal? Już jadę. - jego głos stał się bardziej zdenerwowany.
Oddychałam ciężko, wręcz nikle.
Było mi strasznie niedobrze, czułam jak krew odpływa z mojej twarzy, czyniąc mnie okropnie bladą.
Otworzyłam drzwi i resztkami energii wysiadłam z auta, przytrzymując się ich. Zdążyłam zauważyć jeszcze zaniepokojony wzrok Caluma, zanim całkowicie straciłam kontakt ze światem".

siedemnaście
pakt-samobojcow.blogspot.com
"Uśmiechnęłam się lekko, bo nie wspominałam w moim mailu o tym, że nasza mała przygoda skończy się śmiercią.
- Nie zastanawialiśmy się nad tym – powiedziałam wymijająco. – Jest jeszcze czas, żeby o tym pomyśleć.
- Kto wie – odezwał się Luke, obejmując mnie ramieniem. – Może zabiorę ją do Vegas na szybki ślub?"

Rozdział 24
dance-is-my-life-ff-5sos.blogspot.com
"Poszliśmy w stronę naszego ,,obozowiska''. Szczerze mówiąc nie wiem czy powinnam się zdziwić widząc, że ręczniki Calum'a i Michael'a są częściowo w wodorostach. Chłopcy tylko się uśmiechnęli widząc moją minę. Usiedliśmy w kółku, a Ashton odchrząknął, a Hemmings w jednej chwili poczęstował go morderczym spojrzeniem. Jednak Irwin nic sobie z tego nie robił i spojrzał się na mnie.
- A więc Lily, jak tam spacerek z panem Lucasem Robertem Hemmingsem? Poproszę o pikantne szczegóły - no i wszystko jasne. Strzeliłam facepalm'a i spojrzałam na niego z politowaniem. 
- Nie zaczyna się zdania od ,,A więc''. To po pierwsze. Po drugie: nie muszę ci się spowiadać z mojego życia osobistego skoro ty tego nie robisz - odparowałam z uśmieszkiem".


Chapter 4
www.wattpad.com/173256210
"W ciemności rozświetlanej jedynie małą lampką stojącą na biurku, ujrzałam sylwetkę mężczyzny grającego na czarnym instrumencie. Był pochylony i całkowicie zatracony w ciężkiej i jednocześnie smutnej melodii. Jego długie palce sprawnie śmigały po klawiszach".

05 Złapał ją za dłoń, kiedy chciała odejść.
when-the-stars-shine.blogspot.com
"„Będziesz na imprezie u Josha?”
Złapał za długopis i szybko odpisał.
„A ty?”
Oddał dziewczynie kartkę, którą ona przeczytała z uśmiechem na ustach. Zadzwonił dzwonek, chłopak zdążył tylko zauważyć jak dziewczyna kiwa głową, a potem prędko wychodzi z klasy".

Rozdział 1. (Część druga - Still One More Problem)
onemoreproblemff.blogspot.com 
„Nigdy nie pozwolę, by cokolwiek mogłoby się Wam stać. Oddałbym za Was życie".

Rozdział 28
angel-calum-fanfiction.blogspot.com
"Pomyślał bardzo intensywnie o dziewczynie siedzącej obok, o tym, jak mocne żywi do niej uczucia i po chwili na jej dłoni pojawiła się mała różyczka, nie mająca więcej jak trzy centymetry. 
– O mój Boże – szepnęła i zacisnęła pięść na czerwonym kwiecie. – Jak...?
– Pojawiają się w twoim pobliżu zawsze, gdy intensywnie o tobie myślę – wytłumaczył. – Przez ostatnie miesiące byłem powodem twojego strachu – szepnął, odwracając wzrok. – I cholernie mi z tym źle."


2 komentarze:

  1. Mam prośbę. Czy mogłabyś(byście) oczywiście jeśli byłaby możliwość dodać moje fanfiction do spisu? Aktualnie piszę dwa w których występuje 5SOS. Jeżeli nie to nie będę miała do nikogo pretensji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zakładki "regulamin" a następnie do "zgłoszenia" :3

      Usuń

© Agata | WS | x x.