WITAJ, ZNAJDUJESZ SIĘ NA KATALOGU OPOWIADAŃ O AUSTRALIJSKIM ZESPOLE 5 SECONDS OF SUMMER.
MOŻESZ TUTAJ ZGŁOSIĆ SWOJE OPOWIADANIE, ALE TEŻ ZNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION DO CZYTANIA. ZACHĘCAMY RÓWNIEŻ DO INFORMOWANIA O NOWYCH ROZDZIAŁACH I ZAPOZNANIA SIĘ Z PORADNIKIEM PISARSKIM.
MAMY NADZIEJĘ, ŻE MIŁO SPĘDZISZ TUTAJ CZAS.
ADMINISTRACJA

Najbliższa aktualizacja: marzec
Najbliższe nowe rozdziały: 28 luty

Aktualizacja [25] + Nowe rozdziały [17.09 - 30.09]

Dzisiaj dwa w jednym, ponieważ nie ma zbyt wiele nowych rozdziałów, a w aktualizacjach też niewiele zmian.

AKTUALIZACJA

Stan przed aktualizacją: 93
Stan po aktualizacji: 96
Blogi usunięte z katalogu: 0
Blogi dodane do katalogu: 3
ASHTON: 32
CALUM: 16
LUKE: 54
MICHAEL: 14
Blogi dodane:
Lost in reality
Stripped
Dwa Plus Jeden

NOWE ROZDZIAŁY

Rozdział 3.
http://mask-fanfiction.blogspot.com/
Brady był wyraźnie podchmielony, więc wolałam uciekać zawczasu, zanim coś by mi zrobił. Z początku, tylko chuchnął na mnie alkoholowym oddechem i już chciał coś powiedzieć, ale ktoś inny złapał mnie w talii i pociągnął do tyłu.

Rozdział 11
http://sprzedana-fanfiction.blogspot.com/
"Rytmicznie zaciskał swoje palce wokół mojej dłoni, lekko, ale tak, jakby od tego zależało jego życie. Powieki wciąż miał zamknięte, a na jego twarzy wymalowany był spokój – zupełnie jak w tych chwilach, gdy oddawał się muzyce. W mojej głowie pojawiła się szalona myśl, ale zanim zdążyłam sama siebie powstrzymać, moja ręka – ta, której nie trzymał – powędrowała do jego czarnych, lekko roztrzepanych włosów i ostrożnie je przeczesała. Drgnął i otworzył oczy, a ja przestraszona podskoczyłam w miejscu i natychmiast zabrałam dłoń. Moje serce biło szybciej, mocniej... A on jedynie uśmiechnął się lekko, ponownie zamknął powieki i powiedział:
– To przyjemne, rób tak dalej".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS | x x.