WITAJ, ZNAJDUJESZ SIĘ NA KATALOGU OPOWIADAŃ O AUSTRALIJSKIM ZESPOLE 5 SECONDS OF SUMMER.
MOŻESZ TUTAJ ZGŁOSIĆ SWOJE OPOWIADANIE, ALE TEŻ ZNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION DO CZYTANIA. ZACHĘCAMY RÓWNIEŻ DO INFORMOWANIA O NOWYCH ROZDZIAŁACH I ZAPOZNANIA SIĘ Z PORADNIKIEM PISARSKIM.
MAMY NADZIEJĘ, ŻE MIŁO SPĘDZISZ TUTAJ CZAS.
ADMINISTRACJA

Najbliższa aktualizacja: marzec
Najbliższe nowe rozdziały: 28 luty

Nowe rozdziały [01.06 - 14.06]

Na nowe rozdziały zapraszają --> 

19. Idziemy na randkę.
http://feather-ff.blogspot.com/
"- Na randkę? - Zdołałam wykrztusić.
- Mamy małe spotkanie biznesowe, ale możemy to uznać za randkę, jeśli tylko chcesz, piórko. - Rzuciłam w niego miękką poduszką, choć wiedziałam, że nie sprawiło mu to żadnego bólu.
- W twoich snach! - Warknęłam z nutką rozbawienia."

Rozdział 19
http://i-need-your-help-fanfiction.blogspot.com/
"Gdy tylko usłyszałam równomierny oddech Luke'a, powoli wyplątałam się z jego objęć. Tak bardzo chciałam zostać i leżeć koło niego, obserwując w ciemnościach jego pogrążoną w spokojnym śnie twarz. Nieświadomy tego, co planuję. Naprawdę go kocham, a to oznacza, że nie mogę pozwolić, aby coś mu się stało. Ani jemu, ani reszcie."

Rozdział 20
http://mask-fanfiction.blogspot.com/
"– Michael, czy jeszcze kiedyś się zobaczymy?
– Może..."

Rozdział 21
onemoreproblemff.blogspot.com
"- Eww Luke - posłał mi niezrozumiałe spojrzenie. - Chciałam tylko powiedzieć, że nie pamiętam do końca, co wydarzyło się... - powiedziałam niechętnie.
- Chcesz mi powiedzieć, że nie pamiętasz nic? Nie znasz mnie? Jestem Luke Hemmings twój przyjaciel, pamiętasz?!"

Rozdział 6
http://avalanche-fanfiction.blogspot.com/
"Usłyszałam jak otwiera kolejne drzwi. Nadal zwisałam głową do posadzki i nic nie widziałam. Jednak poczułam, jak moje ciało owiewa lekki wiatr. Musieliśmy być na dworze.
– Jak pięknie – odparł zamyślony.
– Tak, Ashton. Piękny beton – wymamrotałam.
– Oh, wybacz… chyba o tobie zapomniałem. – Zaśmiał się."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS | x x.