WITAJ, ZNAJDUJESZ SIĘ NA KATALOGU OPOWIADAŃ O AUSTRALIJSKIM ZESPOLE 5 SECONDS OF SUMMER.
MOŻESZ TUTAJ ZGŁOSIĆ SWOJE OPOWIADANIE, ALE TEŻ ZNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION DO CZYTANIA. ZACHĘCAMY RÓWNIEŻ DO INFORMOWANIA O NOWYCH ROZDZIAŁACH I ZAPOZNANIA SIĘ Z PORADNIKIEM PISARSKIM.
MAMY NADZIEJĘ, ŻE MIŁO SPĘDZISZ TUTAJ CZAS.
ADMINISTRACJA

Najbliższa aktualizacja: marzec
Najbliższe nowe rozdziały: 28 luty

Nowe rozdziały [18.07 - 05.08]

Znów spóźnienie i jak zwykle z tego samego powodu co zawsze: nie ma zgłoszeń nowych rozdziałów. Jak widać wakacje pełną parą, wszyscy trzymają się z dala od komputerów i laptopów. Ja właśnie uciekłam z upału, na którym nieudolnie próbowałam się opalić, więc z miłą chęcią, ma ostudzenie, zapraszam na rozdziały: 

Rozdział Trzydziesty Pierwszy
http://justbeplfanfic.blogspot.com
"- Cóż za nagła zmiania koloru, czyżby Michael cię do tego namówił? - Ian obdarzył mnie szerokim uśmiechem. 
- Można tak powiedzieć, według niego lepiej byłoby mi w różowym. 
- Wyglądałabyś jak kucyk ponny. 
- Też mu to powiedziałam! - Zaśmiałam się. 
- Wiesz, może nie znamy się zbyt długo, ale tak się zastanawiałem czy nie miałabyś ochoty się ze mną umówić? 
- Czy ty właśnie proponujesz mi randkę?"

Rozdział 26
http://angel-calum-fanfiction.blogspot.com
"– Ładnie wyglądasz – powiedział, gdy już oboje wyszli z domu dziewczyny. – Ale pewnie i tak słyszysz to codziennie od każdego. Niczym się nie wyróżniłem, nie? – zaśmiał się lekko.
Pokręciła z politowaniem głową.
– Jak będziesz tak mówił to pomyślę, że mnie podrywasz – zaśmiała się lekko.
– A może właśnie to robię".

czternaście
http://pakt-samobojcow.blogspot.com
"Wszystko wydało się zupełnie nowe. Lepsze. Poczułam w sobie przypływ świeżej energii, która dosłownie rozsadzała mnie od środka. Niemal natychmiast żwawo ruszyłam na parkiet, nie oglądając się za siebie. (...) Teraz liczyła się tylko zabawa".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS | x x.