WITAJ, ZNAJDUJESZ SIĘ NA KATALOGU OPOWIADAŃ O AUSTRALIJSKIM ZESPOLE 5 SECONDS OF SUMMER.
MOŻESZ TUTAJ ZGŁOSIĆ SWOJE OPOWIADANIE, ALE TEŻ ZNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION DO CZYTANIA. ZACHĘCAMY RÓWNIEŻ DO INFORMOWANIA O NOWYCH ROZDZIAŁACH I ZAPOZNANIA SIĘ Z PORADNIKIEM PISARSKIM.
MAMY NADZIEJĘ, ŻE MIŁO SPĘDZISZ TUTAJ CZAS.
ADMINISTRACJA

Najbliższa aktualizacja: marzec
Najbliższe nowe rozdziały: 28 luty

Nowe rozdziały [15.06 - 17.07]

Jak widzicie, między ostatnim postem z nowymi rozdziałami a dzisiejszym minęło naprawdę dużo czasu... Miesiąc. Nie wiem, czym jest to spowodowane. Może końcem szkoły i rozpoczęciem wakacji? Dzisiaj zaledwie trzy blogi zapraszają na nowe rozdziały --> 

Rozdział 7
sickmeanswar-bydajmond.blogspot.com
„– Ashton? – Mama chłopaka krzyknęła, rozglądając się dookoła w poszukiwaniu syna. 
– Tutaj – cicho szepnął, gdy przeszła obok niego. 
– Nigdzie nie pójdziesz w takim stanie – poinformowała go, wymachując palcami przed sobą. 
– Czyli w jakim? – Cicho się zaśmiał, kiedy położyła dłonie na biodrach i obdarowała go surowym wzrokiem. 
– Ta dziewczynka nie zasługuje na to, by widzieć cię pijanego. 
– Wiem – westchnął, spuszczając głowę w dół. – Ale nie mogę jej zawieść.”

trzynaście
pakt-samobojcow.blogspot.com
"To kolejne życzenie na drodze do naszego samobójstwa. Trzeba mu przyznać, tym razem kompletnie mnie zaskoczył. Tylko dlaczego nie zaszczycił mnie nawet spojrzeniem?"

Rozdział 10
sprzedana-fanfiction.blogspot.com
"Była już godzina trzynasta, gdy niepewnie zapukałam do drzwi sypialni chłopaka. Zaprosił mnie do środka zachrypłym głosem. Będąc już w środku, zdziwiłam się widokiem jego w łóżku. Zdążyłam już zauważyć, że był rannym ptaszkiem – miałam płytki sen, a on nigdy specjalnie nie dbał o ciszę, gdy rano wychodził od siebie na dół. Leżał w łóżku na brzuchu, z policzkiem przyciśniętym do zwiniętej kołdry. Jego prawie nagie ciało – okryte jedynie czarnymi bokserkami – przyciągało mój wzrok. Mięśnie na plecach miał rozluźnione. Powieki zamknięte, usta lekko rozchylone, a czarne włosy w nieładzie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS | x x.