WITAJ, ZNAJDUJESZ SIĘ NA KATALOGU OPOWIADAŃ O AUSTRALIJSKIM ZESPOLE 5 SECONDS OF SUMMER.
MOŻESZ TUTAJ ZGŁOSIĆ SWOJE OPOWIADANIE, ALE TEŻ ZNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION DO CZYTANIA. ZACHĘCAMY RÓWNIEŻ DO INFORMOWANIA O NOWYCH ROZDZIAŁACH I ZAPOZNANIA SIĘ Z PORADNIKIEM PISARSKIM.
MAMY NADZIEJĘ, ŻE MIŁO SPĘDZISZ TUTAJ CZAS.
ADMINISTRACJA

Najbliższa aktualizacja: marzec
Najbliższe nowe rozdziały: 28 luty

Nowe rozdziały [18.01 - 25.01]

Witam w kolejnej 'aktualizacji' nowych rozdziałów! ;) Znów mało powiadomień, niestety. Pewnie większość z was ma już ferie, co nie? Więc jeśli nie macie co robić, w te wolne dni, zapraszam:

Sześć
http://pakt-samobojcow.blogspot.com

"- Żałuję, że nigdy nie byłem nadzwyczaj wierzący, bo przynajmniej miałbym podstawy sądzić, że po śmierci czeka na nas jakaś wygodna chmurka w niebie. Chociaż samobójcy są z góry potępieni, więc chyba bardziej odpowiadałby kociołek w piekle. Tymczasem pozostają tylko domysły i mogę jedynie mieć nadzieje, że po drugiej stronie jest lepiej niż tutaj."


Rozdział 15
http://mask-fanfiction.blogspot.com/

"Chciałam coś powiedzieć, ale nie mogłam otworzyć ust. Chciałam coś zrobić, ale nie mogłam się ruszyć. Stałam jak słup soli, zdolna jedynie do wyciągnięcia ręki przed siebie. Próbowałam złapać Michaela za ramię, co okazało się trudniejsze, niż myślałam. Zupełnie jakby oddalał się za każdym razem, gdy ja się do niego zbliżałam. Coraz bardziej wystraszona, panikowałam, wydobywając z siebie jedynie przeciągłe jęki. Dobrze wiedziałam co się szykowało, a do moich oczu automatycznie napłynęły łzy."


Rozdział 11
http://short-stories-koneko.blogspot.com/p/sex.html

"- Wiesz, myślę, że nie będą ci póki co potrzebne – posłała mi uwodzicielski uśmiech i gdybym był z cukru, rozpuściłbym się bez dwóch zdań.
- Wiesz, myślę, że powinnaś nieco przyśpieszyć. Bo za chwilę dojdę bez twojej pomocy, a tego…
- …nie chcemy – dokończyła za mnie, śmiejąc się."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS | x x.