WITAJ, ZNAJDUJESZ SIĘ NA KATALOGU OPOWIADAŃ O AUSTRALIJSKIM ZESPOLE 5 SECONDS OF SUMMER.
MOŻESZ TUTAJ ZGŁOSIĆ SWOJE OPOWIADANIE, ALE TEŻ ZNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION DO CZYTANIA. ZACHĘCAMY RÓWNIEŻ DO INFORMOWANIA O NOWYCH ROZDZIAŁACH I ZAPOZNANIA SIĘ Z PORADNIKIEM PISARSKIM.
MAMY NADZIEJĘ, ŻE MIŁO SPĘDZISZ TUTAJ CZAS.
ADMINISTRACJA

Najbliższa aktualizacja: marzec
Najbliższe nowe rozdziały: 28 luty

Początek

Witam wszystkich!
Parę dni temu wpadł mi do głowy pomysł, założenia katalogu z opowiadaniami o zespole 5 Seconds Of Summer. A jak mi już coś wpadnie, to wypaść temu jest ciężko… Tak o to jestem tutaj i piszę kilka słów na dobry początek.
Blogów o 5SOS jest dość sporo, więc sądzę, że pomysł z tym miejscem powinien wypalić. Oczywiście istnieją również inne spisy, jednak jeden więcej nie zaszkodzi, a wręcz przeciwnie.
Już teraz zapraszam wszystkich do zapoznania się z regulaminem i zgłoszenia swojego bloga do katalogu! :) Mam nadzieję, że wspólnymi siłami ‘rozruszamy’ to miejsce.
Jeśli chodzi o konkursy czy inne organizowane akcje na Katalogu (na które mam już kilka pomysłów), to informacje o nich pojawią się wtedy, gdy kilka blogów już się zgłosi. W końcu, to nie dla siebie będę organizować różne tego typu rzeczy ;)
W lewej kolumnie znajduje się chat, na który wszystkich również zapraszam. Dzięki luźnym rozmową ludzie się poznają. :)
Wszystkie pytania, pomysły czy prośby proszę kierować do odpowiedniej zakładki!
Tak więc, oficjalnie ogłaszam Katalog opowiadań o 5 Seconds Of Summer za otwarty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS | x x.